درمان های چینی برای مقابله با نارسایی کلیه چیست
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان های چینی برای مقابله با نارسایی کلیه چیست

درمان چین با بیش از پنجاه هزار تاریخ به مردم چین آشنا می شود. روش های درمانی چینی به هر زمینه علوم پزشکی اعمال و موفقیت در تعمیر بیماری های مختلف به طور طبیعی. در سال های اخیر، طب چینی سنتی ما نیز برخی از کشورهای خارجی آگاه باشید. هفته گذشته، یک بیمار نارسایی کلیه از جنوب امریکا ما مشورت یک سوال است که این امکان را به او برخی از داروها میکرو چینی ارسال کنید، ما با عرض پوزش به او پاسخ که ما نمی توانیم وعده می دهد، اما اگر بیمار به یک چین آمده روز، ما ارائه خواهد شد تمام اطراف توسط Shijiazhuang پزشکان بیمارستان کلیه تیک بزنید.
همانطور که همه ما می دانیم، نارسایی کلیه به معنی این حقیقت که عملکرد کلیه بیماران است که تقریبا قادر به انجام کار مربوطه که شامل از بین بردن مواد زائد و همچنین پیچیده ایمنی، سموم. بنابراین آن دیده می شود، لازم است برای آنها به بهبود عملکرد کلیه، تنها با دونگ بنابراین، می توانید آنها را به یک محیط داخلی بهتر است. که آن نیز چه طب چینی کار را برای همه بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی است. در حال حاضر، اجازه دهید به شما برخی از درمان های چینی نشان می دهد.
در مرحله اول، سلول های بنیادی درمان به عنوان یکی از فن آوری های پیشرفته پزشکی ارائه می دهد چشم انداز بهتر برای تعمیر برخی از بیماری سخت. آن را به ما به عنوان یک زبان cell.Generally قادر مطلق آشنا است، سلول های بنیادی سالم به بدن بیمار پیوند به رسیدن به یک نقطه به تعمیر و یا جایگزین کردن سلول های مضر به منظور درمان بیماران با موفقیت. در حال حاضر، از آن شده است به طور گسترده ای در برخی از کشورها مانند چین اداره می شود. با توجه به آمار، سلول های بنیادی درمان است درمان هزاران نفر از بیماران از پیوند ارگان و همچنین دیالیز، خلاص شوید.
علاوه بر این، درمان طبیعی به نام طب میکرو چینی Osmotherapy است که به طور گسترده در بیمارستان چینی به تصویب رسید و تعداد بیشماری از بیماران استفاده می شود که به انجام چنین درد درمان است. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی را منتشر ماده فعال از طب چینی، که در ضایعات کلیوی هدف پس از ورود به سیستم بدن به طوری که برای تعمیر و مرمت ایمنی بدن و همچنین بافت های بیمار. بنابراین عملکرد کلیه تعمیر و بازیابی در ریشه.
اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان چینی و یا جزئیات نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: